החדר הוא מבצרו של ילדנו

עיצוב חדרי ילדים פותח בפנינו עולם חדש של אפשרויות עיצוב מרגשות, בין אם מדובר בעיצוב חדר שינה לבנים, בנות, או חדר משחקים.
כמובן שהרהיטים, הסגנון והצבעים של החדר יוצרים את הנעימות הביתית הזו שמזמינה את הילדים לבלות יותר זמן בחדרם,  אבל לא פחות חשובים הפרטים הקטנים שמרגשים ומשמחים  את הילדים.
אין ספק שאחד הדברים החשובים בעיצוב חדר הילדים הוא ליצור בראש ובראשונה נוחות ופונקציונליות. פירוש הדבר שיש צורך לרהט את החדר בריהוט נוח ומותאם לילדים, אשר ישמש אותם באופן הטוב ביותר בחיי היום יום ובנוסף, יש ליצור אזור מיוחד בחדר שיוקצה למטרת לימודים והכנת שיעורי בית ויאפשר ריכוז ללא הסחות דעת. חשוב גם לוודא את התאמת התאורה לאזור הלימודי,  כדי למנוע מאמץ מיותר של העיניים.
אולם עם כל זאת, אין זה אומר שלא צריך לדאוג במקביל שהחדר יעוצב בסגנון כיפי, נעים ומזמין

אז אם כבר החלטתם לעצב את חדרי הילדים בבית, קבלו מספר טיפים חשובים שיסייעו ויכוונו אתכם מאיפה מתחילים:

  • עצבו את החדר באופן שיאפשר לילדים לגדול בו מבלי שתצטרכו בכל מספר שנים להחליף את הריהוט והאביזרים שאינם מתאימים עוד לגילם.
  • שימו דגש על אישיותו של הילד וסגנונו האישי – על ידי שילוב אלמנטים שמאפיינים את הילד, לתוך העיצוב יוצרים עיצוב שמדבר יותר אל הילד ומהנה יותר עבורו.
  • אל תפחדו מצבעים – ילדים אוהבים צבעים, זה מרגש אותם ויוצר תחושה נעימה ומיוחדת. הוסיפו את הצבע לחייהם, אינכם יכולים להעריך את השפעתם וחיוניותם בחדר הילדים.

ואיך בכל זאת מוסיפים את הטרנד העכשווי, הדמויות הנערצות והתחביבים השונים ?
תנו לתשוקות של הילדים ביטוי דרך האביזרים הנלווים לחדר, הפרטים הקטנים שניתן להחליף בקלות כאשר הילדים גדלים ואינם אוהבים אותם יותר. כך למשל, אם הבן אוהב גיבורי-על, קנו מנורה או תמונה שניתן לתלות עם הגיבור האהוב עליו, או אם הבת אוהבת חתלתולים אפשר בקלות לפנק אותה בלוח-קיר עם החיה המועדפת עליה.
כמו כן, יהיה נחמד לשקול לתת מקום של כבוד לתחביב של הילדים, אשר עשוי להיות תחביב שילווה אותם לאורך שנים ויהווה מרכיב חשוב ומאפיין בולט אשר יגדיר צד באישיותם בהמשך החיים. הגאווה הזו תגרום להם אושר רב.
השמים הם הגבול כשמדובר במה שניתן לעשות על מנת להוסיף נופך אישי ומיוחד לחדרי הילדים, פשוט צריך להחליט על אילו היבטים באישיותו, תחביביו ואהבותיו של הילד לשים דגש, ולרוץ עם זה לכיוונים שיעוררו את החדר.
ישנן דרכים שונות ומגוונות לנצל את שטח חדר הילדים בהתאם לגילו של הילד, כך שיהיה מיוחד, נעים, ויפה ויחד עם זאת לדאוג לפונקציונליות שלו באזור לימודי, שטחי אחסון וריהוט פונקציונלי חשוב.

חדר בנים בסגנון ים
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם