איך לשדרג חדר עם טקסטיל

על מנת לקבל חדר חדש לא חייבים להחליף את הריהוט.

שדרוג, שינוי וריענון של הפריטים המשלימים יכולים להפוך חדר תינוקות לחדר ילדים וחדר ילדים לחדר נוער ולייצר שינוי משמעותי במחיר שטותי.

  • וילונות: ישנם סוגים שונים של וילונות היכולים להתאים לכל גיל ולשני המינים. על-ידי בחירת נכונה של סוג הווילון וסוג הבד, ניתן לשנות את אופי החדר מחדר ילדים עם וילון מבד צבעוני ושמח ולנערים דוגמת פסים, נקודות או צבע חלק ועדין.

  • כריות: כתוספת רכה ונעימה למיטה כדאי להוסיף כריות נוי, לא משנה באיזו צורה או גודל הבד הוא שיוסיף אופי, צבע וחום. ניתן ורצוי להתאים את הכריות לבד הווילון, באותה דוגמה, צבע או סגנון.
    במיטות נוער כרית הנוי יכולה לשמש כראש מיטה, לקריאה, צפייה בטלוויזיה, או סתם לשחק בפלאפון.

  • שטיחים: תוספת נעימה להשלמת המראה והוספת עוד מרקם לחדר. ניתן לבחור בין שטיחים סרוגים מבד טריקו בהתאמה צבעונית או שטיחי צמר במגוון דוגמאות וצבעוניות.

  • אריחים מרופדים: במקום או בנוסף לתמונות על הקיר ניתן לעצב קיר בשילוב אריחים מרופדים המוסיפים עומק ועושר לקיר. האריחים מגיעים בגדלים וצורות שונות ומוסיפים פן מקסים של רכות ועדינות בחדר. אפשר לשלב אריחים מרופדים כמגן ראש לילדים צעירים בראש המיטה.

אין צורך להשתמש בכל סוגי הטקסטיל השונים בכל חדר. שימוש נכון בסוג אחד או שניים ייתנו לכל חדר אופי ונראות המותאמים אישית לילדכם.

יו יו ילדים, סטודיו בוטיק לעיצוב חדרי ילדים ונוער
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם