חדר לתאומים

בחדרים לשניים במאמרים הקודמים שהצגנו יש מיטה אחת גבוהה ומיטה אחת נמוכה, סידור זה בד"כ מתאים לאחים בגילאים שונים הקטן מתחיל על המיטה הנמוכה והגדול על הגבוהה ואם השנים מחליפים, המיטה הנמוכה שעדיין רלוונטית לילדים בוגרים יכולה להיות המיטה של הבוגר והקטן שלפני כמה שנים היה קטן מידי למיטה הגבוהה כעט יכול ליהנות ממיטה גבוה ומיוחדת עם מגלשה.

אבל אצל תאומים זה לא כך ,תאומים מאותו המין צריכים הכול זהה אחרת יריבו או ירגישו מקופחים , אצל תאומים הכול צריך שיהיה אותו הדבר.

אז מה עושים?, בונים אותו הדבר, שתי מיטות גבוהות עם מגלשה בחדר יכול להיות מאוד יפה, בסידור כזה מומלץ רק בחדר בו החלל גדול ומרווח ,המיטה הגבוהה אומנם לא גדולה במידותיה ממיטה רגילה אבל הגובה שלה נותן אשליה אופטית של מיטה גדולה ומאסיבית לכן לא כדי למקם שתי מיטות כאלו בחדר יחסית קטן.

מה שכן מומלץ הוא למקם שתי מיטות יחיד בחדר ועדיף סידור "ר", זהו תמיד המיקום האידאלי בו נפתח חלל החדר ונשאר מקום למחייה ומשחק, אם אפשר רצוי גם למקם יחידות אחסון בין המיטות כך כל הפונקציות של המיטה כמו מגירות אחסון ומיטה נשלפת יהיו שימושיות ונגישות. במידה ואין מקום ליחידות אחסון זה לא נורא , כל עוד המיטות יחד באותו החדר לא כל המגירות יפתחו ולא תוכלו לארח שני חברים בו זמנית, אך כשתאומים גדלים בסופו של דבר גם הן ירצו להיפרד ומכיוון שהמיטות הן בקווים נקיים וישירים תוכלו להעביר אותם לכל חדר ועדיין יישארו רלוונטיות לכל גיל.

אך תשכחו לקנות להם את אותם המצעים ואותן הכריות נוי כי הרי הם תאומים…

מיטות יחיד לחדר תאומות
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם