צבעוניות בחדר הילדים

צבעים משפיעים על כולנו, כל אחד ואחת בצורה שונה. רובנו אולי לא מייחסים חשיבות לצבעונית של החדרים בביתנו, אך בחירת הצבע הנכון משפיע על מצב הרוח ועוזר ליצור סביבה נעימה ומתאימה לכל גיל. בחירת הצבע הנכון לחדרי הילדים תקבל משמעות בהתאם לסביבה שתרצו ליצור.

צבעים ניטרליים – גווני לבן, שמנת אפור ובז'.
נרצה לשלב צבעים אלו בדרך כלל בפרטי הריהוט הגדולים והמשמעותיים בחלל על מנת לייצר סביבה רגועה וניטרלית שבה נוכל לשלב פריטים נוספים בעלי צבעים דומיננטיים.

צבעים חמים – גווני אדום, כתום וצהוב, מעוררים תחושת אושר, חום ונוחות.
לצבעים אלו השפעה ממריצה ומועילה לגוף. כאשר משתמשים בצבעים חמים יש לעשות זאת במתינות, ניתן לשלב פריטים כמו כריות, וילונות וחלקי ריהוט קטנים יחסית על מנת להעשיר את הצבעוניות בחדר.

צבעים קרים – גווני כחול, ירוק וסגול, נותנים תחושת רוגע, שלווה ושקט.
שילוב צבעוניות כזו בחדרי הילדים יהפכו כל חדר לאזור רגוע ונעים בו יוכל ילדכם לשהות לאורך זמן. שימוש בצבעוניות זו מתאים לצביעת קירות שלמים, יצירת מניפה צבעונית לחדר כולל ושילוב פריטים משלימים כמו שטיחים וכיסאות.

הגבילו את מספר הצבעים בחדר והימנעו מלהעמיס יותר משלושה או ארבעה. צבעים רבים מדי עלולים לתת תחושה של חדר עמוס ומבולגן.

צבעים בהירים מגדילים את המרחב של החדר ויוצרים תחושת אווריריות, הם מייצרים אשליה של חדר גדול ופתוח. צבעים כהים וחמים בחדרים גדולים יספקו תחושה אינטימית וחמימה.
עיצוב חדר צבעוני ואל זמני לא מעוצב על פי תכתיבי עולם האופנה או טרנדים חדשים. בחירת צבעים המשקפים ההעדפות אישיות הופך את החדר של כל אחד ואחת לחלל שנעים להיות בו.
העיקר שהילדים יהיו מרוצים.

ספרייה צבעונית א-סימטרית
רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם